joi, 3 aprilie 2008

in curand Delicventu intra si el la categoria majori cu buletin!

Astazi este ziua unuia dintre cei mai buni prieteni ai mei. Paul , cu numele de scena Delicventu` : -)) .. Acum cu multa bucurie-n sufletu meu mic si negru nu am cum sa nu ma bucur la gandul ca esti major si ca acum te pot lua la bere fara sa-mi fie frica ca ma prinde tanti Geta si imi da head shout cu sticla de bere #:-s

Am si uitat de cand ne stim , imi amintesc doar zilele cand stateam in fata blocului cu Roxi si Cami , facand de mancare. meniul zilei : nisip cu corcoduse si pufuleti .iar noi eram “ cobaii “ : -)) am trait cu toate astea , am terminat generala in aceasi scoala , apoi , ironia sortii o fost sa “ ma urmeze “ in acelasi liceu , ramand tot “ impreuna “ .nu cred ca o fost o zi in care sa iesim si sa nu radem … chiar daca ne “ certam “ zi de zi si ne faceam tone de..."complimente", il apreciez pentru ceea ce este: un om inteligent, corect, dificil de foarte multe ori, cu un caracter tare... si, intr-un fel, sensibil,dar un adevarat prieten.

Azi este ziua ta Paulica si vreau sa stii ca in sufletul meu vei ramane intotdeauna pe primul loc.. Iti doresc sa te bucuri de varsta asta si sa fi cu adevarat fericit si sa nu uiti ca, undeva, in lumea asta, vei gasi mereu pe cineva dispus sa te asculte in miez de noapte sau in zori de zi:) -oricand .. voi fi acolo cand vei avea nevoie si nu-ti voi cere nimic in schimb

Din aceasta clipa vreau sa te bucuri de viata si vreau sa te vad cum il faci pe pustiulica ala la anu la olimpiada : -)) am incredere in tine ca poti , esti cel mai bun …sau sa ajungi oriunde iti doresti. Si vreau sa fi iubit si sa te distrezi si sa uiti de tot ,intr-un cuvant sa te bucuri de tineretea ce urmeaza. Azi e ziua ta >:D<

Tu esti unu dintre singurii care conteaza pentru mine , si nu-mi pasa de masini , bani , prezente feminine ..

3 comentarii:

fiica mării spunea...

meniul zilei: nisip cu corcoduse si pufuleti .iar noi eram “ cobaii “ hahahahahahaha =)) ce tare ;))

Anonim spunea...

Giovanny imi place ca iti apreciezi adevaratii prieteni >:D< Nush cine ar mai face una ca asta.... La multi ani la Del` si in rest numa bine ;)

Andrada spunea...

:)) hahaha vream sa zic si eu ce o zis fiica marii:)) =)):x ...la multi aniiii paullll....desi e tarziu pentru ati zice la multi ani>:D<:x ...ejti copilul meuuuu:*>:D< tananana:X si te ador;;) si pe tine broooooo>:D< va iubesc handicapatiilor:*